13 Ocak 2011 Perşembe

Alex de Souza Rest Çekti


''Sözleşmem bu sezon sonunda bitiyor, bunu herkes biliyor. Kasım ayının sonunda Fenerbahçe'ye olan sevgim ve saygımdan dolayı geleceğimle ilgili kararı ilk olarak onlarla konuşacağımı kulübe iletmiştim. Hatta menajerler bazı teklifler ilettiklerinde hiç ilgilenmemiştim bile.Ama artık bazı şeyler değişti. Son konuşmamızdan iki ay geçti ve Fenerbahçe'yle sezon sonuyla ilgili yeni bir konuşma gerçekleşmedi. Zaman çok çabuk geçiyor ve ben de artık Mayıs sonrası ne olacak bunu düşünmek zorundayım.Şuan için kesinleşmiş birşey yok. Fenerbahçe'yle net konuşmadık, başka kulüpler aradığında da zamanı değil diyerek mevzuyu kapatmıştım. Ama artık şu dakkadan itibaren net olarak gelen teklifleri dinleyecek ve hem benim hem de ailem için iyi olana karar vereceğim. Çok aktif olan futbol dünyasında 5 ay kısa zamanda geçer ve ben de işlerin yanlış yönde ilerlemesini istemiyorum.Ancak şunun çok iyi bilinmesini istiyorum; şayet netleşen bir durum olursa bunu ben size hemen söylerim zaten. Bundan dolayı yapılan haberler ve söylenenler sözler birer spekülasyondur. Kimseyle konuşulmuş net bir şey yok şuan için.''

Hiç yorum yok: