21 Haziran 2011 Salı

Son gülen Özcan Kızıltan



Geçtiğimiz sezon 21.hafta sonunda 44 puana sahip olan Göztepe averaj farkıyla liderliğini koruyordu. İDÇ deplasmanında yaşanan olaylar takımı etkilemiş,kulübe cezalar yağıyordu. Bu durumda bile liderliği koruyan takımızın stresten uzaklaşıp,kafalarını rahatlatmaları bekliyordu. Taraftar bu rahatlamanın takım üzerinde olumlu sonuçlar doğuracağını hedeflerken teknik heyeti oyunculardan çok rehavete sokacağını tahmin edememişti.

Yeni Malatyaspor maçı öncesi kadroları gören herkeste son derece etkili bir şok yaşanmaktaydı. Kadro dışı kaldığını öğrenen İzzet hocaya çıkışmış,hatta biraz ileri giderek argo kelimeler kullanmıştı. Rotasyon adı altında takımın iskeletini tamamen bozan,idmanda bile böyle bir takımla oynatmayan Özcan Kızıltan herkesin tepkisini çekiyordu. İzzet ve Orhan Terzi kadro dışı, Mehmet Yılmaz ve İlhan cezalı, Serdar Samatyalı, Tayfun Özkan, Hakan ve Ramazan Kahya maça yedek kulübesinde başlıyordu. Defans dörtlümüz hiç bir maçta yana yana oynamamış, önlerinde oynatılan Abdülvahit, neredeyse, 30 maçtır forma giymemişken Özcan Kızıltan 'Rotasyona giderek oyuncularımızı diri tutmak istiyoruz' diyordu. Sonucunda takım Y.Malatyaspor ile 0-0 berabere kalıp liderliği Bandırmaspor'a kaptırıyordu.

Sezon sonunda bu yazdıklarımı okuyunca 'Sezon içinde böyle şeyler olur,Şimdi bunlar nereden çıktı?' gibi söylemlerde bulunabilirsiniz. Neden mi bunları yazıyorum?


Bugün transfer beklerken gönderilen oyuncuların haberlerini alacağımız olayların temeli 22. Haftada Yeni Malatyaspor maçı öncesinde başladı. İzzet Kaya,Tayfun Özkan,Uğurtan Çepni,Mehmet Yılmaz,Raşit Sevindir,Halil Zeybek gibi oyuncular Özcan Kızıltan ile ciddi sorunlar yaşamaya başladılar. Oyuncular bile hocanın oynattığı oyundan memnun değildi. Sürekli tek forvette ısrar etmesi takım içinde konuşulan en büyük sorun olarak gösteriliyordu. O haftalarda futbolcular 'Hoca benden bu kadar,paramı alır işime bakarım' moduna girmediyse en büyük etmen büyük Göztepe taraftarıdır. Bugüne geldiğimizde takımdan gönderilen isimlerin çoğunun bu olayın içinde olduğunu görebiliyoruz.

Özcan Kızıltan sezon içinde sorun yaşadığı oyuncuların TEK TEK hesabını kesiyor. Taraftarın sevdiği oyuncuların başında gelen Tayfun Özkan'ın 18 gollük performansına rağmen gönderilmesinin tek bir açıklaması olabilir; Özcan Kızıltan kendisinin buyruğuna girmeyecek oyuncuyu istemiyor. Kısa bir örnek daha Tayfun Özkan gönderiliyor peki ya Türker nerede? hala kulüpte. Özcan Kızıltan'ın gözdesi olan Türker performansı ne olursa olsun takımda kalmayı garantilemiş durumda. Tayfun Özkan 25 maç oynayıp 18 gol atıyor, İzzet Kaya 31 maç, Ferhat 25 maç oynuyor fakat 'Takımın iskeletini bozmayacağız' diyen yönetim bu oyuncuları takımdan gönderiyor. Bu sezon 32 maçta forma giyen Serdar Samatyalı ile masaya oturulmuyor,sezon boyunca 7 maç oynayan bunların 3 tanesinden kenardan oyuna dahil olan Eray ile masaya oturuluyor. Özcan Kızıltan kendi hesabını keserken Ali Gültiken'i de kendisine ortak ediyor. Herkes çıkıp 'zaten bu oyuncular Bank Asya için yeterli değildi' diyebilir. Bunu yönetim önceden kestiremiyor muydu? Neden 'Takımın iskeletini bozmayacağız' açıklamaları yapıldı? Özcan Kızıltan sezon içerisinde suskunluğunu korudu fakat sezon sonu; Son gülen Kızıltan iyi güldü...

Yönetim kendi içerisinde çelişkili açıklamalarına devam ederken görünen o ki kurumsallaşma adı altında Göztepe yönetimi için VEFA yalnızca bir semt adı olmaya devam edecek..

/ Yazıda bahsi geçen konu kamuoyuna yansımış olmasına rağmen,güvenilen ağızlardan duyulduktan sonra yazılmıştır. Amaç yönetim kötü,yönetim berbat demek değil futbolcuların sözleşmelerini kurtaracağı şu dönemde yapamayacağı açıklamaları biraz olsun sizlerle paylaşmaktır. Herkes katılmayabilir fakat gerçekleri yazmak bizlerin görevidir. /

1 yorum:

Rowel35/Furkan MAnan dedi ki...

/ Yazıda bahsi geçen konu kamuoyuna yansımış olmasına rağmen,güvenilen ağızlardan duyulduktan sonra yazılmıştır. Amaç yönetim kötü,yönetim berbat demek değil futbolcuların sözleşmelerini kurtaracağı şu dönemde yapamayacağı açıklamaları biraz olsun sizlerle paylaşmaktır. Herkes katılmayabilir fakat gerçekleri yazmak bizlerin görevidir. /
BUNU KOCA KOCA HARFLERLE YAZMANI YEĞLERDİM BU BİRİNCİSİ.
İKİNCİSİ DE, TAYFUN ABİMLE KONUSTUM REİZ. ADAM AĞLIYO YA. BEN BU TAKIMA PARA İÇİN GELMEDİM.SIRF GÖZTEPEYİ SEVDİĞİM İÇİN GELDİM. NEDEN DİYOR SADECE...
TAYFUN ABİYE DEDİĞİM TEK ŞEY, ABİ NE OLURSA OLSUN LÜTFEN İZMİR DE KAL.

BU ARADA BANA DESTEK OLUR MU BİLEMİCEM AMA, BEN İLK MAÇTA GÖNDERİLEN OYUNCULARIMIZIN ADININ YAZILI OLDUĞU PANKARTLAR YAPIP TEK TEK AYRI BİRŞEKİLDE AÇIK TRİBÜNE ASMAK İSTİYORUM.

TAYFUN ÖZKAN 23 YAZILI BİR PANKARTI YAPTIRIYORUM ŞUAN.

BELKİ ÇOĞU KİŞİ TAYFUN ABİYİ, GÖZTEPEDE TANIDI. AMA BEN ONU 10 SENEDİR TANIYORUM BİLİYORUM.

ZİHNİYET MAĞDURU,ÖRÜMCEK KAFALI BİR YÖNETİM STİLİ VE ŞUNU DA GÖREMEYECEK KADAR ACİZ BİR KAÇ KİŞİ VAR KULÜPTE;
- GÖZTEPE TARAFTARINI KİMSE UYUTAMAZ. SANMA Kİ, SEN GÜLÜYORSUN.
ŞAYET BU SEZON SÜPER LİG OLMASIN, Kİ BENİM UMUDUM FALAN YOK!!!! BU TARAFTAR SENİ İZMİRDEN SÜRER...

BELKİ AĞIR OLDU AMA, TAYFUN ÖZKAN SATIŞ LİSTESİNDE HABERİNİ OKUDUKTAN SONRA SİNİR KRİZİNE GİRDİM. ÇATACAK YER ARADIM RESMEN.EN SONUNDA TAYFUN ABİYİ ARADIM SAKİNLEŞTİM. 1SAAT KONUSTUK.

İZMİRDEN EV ALMAYI PLANLIYORDUM.İZMİRE YERLEŞİM GÖZTEPEMDE BIRAKIRDIM DEDİ.

NEYSE ...

İNAN SOĞUDUM...
VE İNAN KOMBİNE ALMAYI BİLE DÜŞÜNMÜYORUM...

YAPILAN HAKSIZLIKLAR BİZİM BAŞIMIZA DERT AÇACAK.. O KADAR İNSANIN AHINI ALAN, İŞİ YOLUNDA GİDER Mİ?

HAKKIMIZDA HAYIRLISI REİZZZZ....