22 Mayıs 2011 Pazar

Ben sana başkan olamazsın demedim (!)


Göztepeliler bana kızgın
FUTBOL YARDIMLARI

İzmir’de altı takım var: Altay, Karşıyaka, Göztepe, Buca, Altınordu, İzmirspor. Kulüplere yardım geleneği vardı, onu denedim. Liglere göre skalalar yaptık, hepsine yıllarca paralar verdik. Fakat hiçbir şey olmadı. 2009’da seçim arefesinde bir karar aldık; “Biz kulüplere yardım etmeyelim, tesis yapalım.” O tarihten beri de hiçbir kulübe yardım etmedim. Sadece Bucaspor stadı büyüttü, onlara 2.5 milyon lira verdik. Şimdi Karşıyaka’ya bir stat yapma sözümüz var. Oraya da 15 milyon lira taahhüdüm var. İzmir’de, bir takıma yüklenmek konusunda birliktelik sağlanamıyor. Altısına birden verdiğin zaman, dokuz kurda bir ciğer oluyor. Biz zaten amatör sporu destekliyoruz. Mükemmel altyapı yatırımları yapıyoruz. Göztepe’nin özel bir durumu da var; orası anonim şirket. Ben bir şirkete nasıl para vereceğim? Onlar sanıyor ki, belediye başkanı verin parayı diyecek; verilecek. Böyle bir şey yok. Göztepeliler ondan bana kızar.

Yukarıda okuduklarınız Başkan Aziz Kocaoğlu'nın Hürriyet Pazara verdiği röportajda Göztepe ile ilgili olan bölüm. Başkan bizleri diğerleriyle karıştırmış gibi duruyor. Şu açıklamada görülen şu ki Aziz Kocaoğlu Göztepe'nin  büyüklüğünü henüz kavrayamamış. Sayın başkan; 

Biz senden para mı istedik? Biz senden bize git 2 oyuncu getir mi dedik? Bu takımın hangi maçında tribünde oldun? Destek denince aklına sadece maddiyat mı geliyor senin? Belediyenin kapısında yatıp sana dilenmedik diye mi bu tavır?

Stadyumda tepki görünce böyle bir açıklama bekliyordum ama bu kadarı fazla. Bu açıklamayla resmen para uşağı olmuş bir camia portresi çizmiş sayın Kocaoğlu. Para uşağı olan belediyenin kapısında yatanlar belli, Göztepe sana hiç bir zaman köle olmadığı için baya bir içerlemişsin sen bu konuyu başkan. Göztepe taraftarını bu kadar küçük görüyorsun ya bu taraftar yeri gelir senden bu açıklamanın hesabını sorar sayın Kocaoğlu...

Sahi İzmir'den uzak kalınca bir şeyi merak ettim şu anda Metro çalışmaları bitti mi? Başkanın tek derdi Göztepe olduğuna göre Metroyu açmıştır herhalde (!)..

Hiç yorum yok: