20 Mayıs 2011 Cuma

Bir çeşit bildiri..

Son dönemde hiç almadığım kadar eleştiri alıyorum. Bu eleştirilerin bir kısmı olumlu olurken haddini aşan insanların sayısı da oldukça fazla sayıda. Burada bahsetmek istediğim konu rekabetin yararlarından faydalanmak istemeyip sadece eleştiren insanlar. GözGözTV gibi bir oluşum varken benim 3-5 video paylaşmış olmamdan rahatsız olan bir kesim var. Bakın GözGözTV tam anlamıyla profesyonelce çalışan bir grup/topluluk/oluşumdur. Çok net adını koyamıyorum şu anda. Benim çalışmalarım ise tamamen amatörce olup Göztepe'ye yarar sağlamayı amaçlamaktan öteye geçmemektedir.

Bu bağlamda benim çalışmalarımdan rahatsız olan insanlara GözGözTV gibi uzun süredir Göztepe'nin yayın organı olmuş bir toplulukla beni kıyaslamalarının ne derece doğru olduğu? Benim yapmış olduğum yayınların neden bu kadar kendilerini rahatsız ettiğini sormak istiyorum. Benim bir şeyleri başarmam için bazı yollardan geçmem gerektiğini ve bu yolun çok başında olduğumu biliyorum. Amatör yıllarından beri var olan bir GözGözTV gerçeği varken onlarla kendimi aynı kefeye koymam küstahlıktan öteye geçmeyecektir. Burada özeleştirimi tamamen samimi bir şekilde yapıyorum ki insanlar bir şeylerin farkına düzgünce varsın artık. Ben çıkar,gösteriş takipçi peşinde değilim bunu çok iyi anlayın artık.

Yazı yazdım küfür yedim,video paylaştım laf yedim. Arkadaşlar unutulmasın Göztepe camiası 23-30 kişinin elinde değildir. Kişisel ve grup olarak çıkar çatışmalarınızın bir parçası olmayacağımı en başından beri söylüyorum. Göztepe büyük bir camiadır ve bu güne kadar bir grup insanın çıkarları doğrultusunda hareket etmemiştir. Bundan sonrada etmeyecektir.

Şimdi siz yine küfür edin egolarınızı tatmin edin. Ben bildiğim yoldan dönmeyi asla düşünmüyorum. Hata ve yanlışlarım olsa bile Göztepe'ye yararlı olma amacımı her ortamda sürdüreceğim. Bilginize...

Saygılar..

Hiç yorum yok: